miercuri, 25 august 2010

Mesaje de dragoste

Mesaje de dragoste

Daca ma urasti trage in mine cu arcul, dar ai grija sa nu ma nimeresti in inima pentru ca acolo te afli tu.

Cineva a intrebnat ce ii face pe oameni fericiti. Unii au raspuns ca bogatia, altii – celebritatea. Ma gandeam la asta atunci cand am primut SMS-ul de la tine. Am zambit si am raspuns ca pe mine asta ma face fericit.

De ce cad pasarile din cer atunci cand treci tu prin apropiere ? Poate ca, asemenea mie, vor sa fie aproape de tine…

I-am cerut lui Dumnezeu o floare si mi-a dat o gradina. I-am cerut un pahar de apa si mi-a dat un ocean. I-am mai cerut un inger si mi te-a dat pe tine !

Am primit o scrisoare de la Romtelecom, de la Electrica, de la Primarie, dar nu si de la tine. Pacat, pentru ca scrisorile de la tine le apreciez cel mai mult…

Un comentariu:

Unknown spunea...

salut,te intereseaza un link exchange cu http://www.romantic-mesage.blogspot.com/
astept raspuns o zi buna

Ultimele postari in Mesaje de dragoste