joi, 24 iunie 2010

Mesaje de dragoste pentru sot

 Pentru astazi am pregatit 5 mesaje pentru el (mesaje pentru sot sau pentru iubit).

1. La inceput am fost eu, apoi ai venit tu, dar nu eram doi, ci tot unul. Matematic vorbind, pare ciudat, dar in aritmetica iubirii este posibil si adevarat. (Linda Macfarlane)

2. Decat regina lumii, mai bine cu tine intr-un cort, impartind o coaja de paine. (Isabel Burton)

3. Tu esti investitia mea sigura, prin nisipurile miscatoare ale vietii, o certitudine neclintita, ce ne aduce confort si speranta. (Oam Brown)

4. Ma pierdusem, dar m-am regasit cand te-am gasit pe tine. Ai aparut in viata mea si mi-ai redat Lumea. (Lisa Marie Nelson)

5. Mi-ai aratat cine sunt si ce pot deveni. Ai deschis noi oportunitati in viata mea. Ai facut astfel incat fiece zi sa capete un inteles. (Pam Brown)

Niciun comentariu:

Ultimele postari in Mesaje de dragoste